EVERYBODY LIES

  • - Gregory House M.D.

2007年11月26日月曜日

Depression

沮丧的

我不能帮助否认我的问题
我需要让去
但是。。
它似乎是我不想要到
它使我痛苦
每天
它正在拆开我的思想和灵魂
没有任何的机会补缀在
当他们是无法解决的时候,
我真的憎恨事物
我应该没有停止为那些叁加 f 6 持续几天
我感觉像我逃离她
我认识她将会拒绝我,甚至在她真的做之前
因为我认识我不会被她的身边是不再,
所以那时我想要她拒绝我
我没有期待像这一样的一个结果
我仍然与她相恋?
因为你知道, 当一个人喜欢另外的一个人的时候
如此的感觉能容易地拒绝当不想要的
但是。。
她偷了我的心
因为这我仅仅被悲伤
当曾经我见到一张她的照片的时候。。
我将试着得到它
当我了解的时候我做了什么
我见到。。
一个她的收集
她的微笑。。
她的眼睛。。

我正在做的
不很好

当人告诉我她不和某人在一起的时候,我憎恨它
当她告诉我直线她和某人在一起的时候。

她所说的话在我的思想中接替
"I'm with someone else, so its not possible between us"
但是她的声音声音正在时尚。

她的我有的较多照片的堆..
我了解。。
我将会仍然做一件如此的事物直到她的死亡时候吗?
收集照片, 使~相等她有她自己的家庭关心?
一个家庭, 我是不部份。

我需要停止

我一定停止这。。

我必须住接受这

我必须继续

我必须面对她
因为她是我的恐惧

what I fear could be
is that i'm afraid to lose her
but I already lost her
so what is there to hold onto?

Satu-satunya cara yang aku dapat
melepaskannya adalah dengan membenci akan dia
tetapi masalahnya
tiada kebencian dalam diriku terhadapnya
tetapi selama ini, aku hanya membuat dia membenci diri aku aje
adakah ini sahaja cara yang berkesan?
memutuskan terus pertalian dengan dia?
mungkin, tapi bukan yang terbaik.
aku tak mahu menyakiti dia.
kan senang kalau aku langsung terus tak jumpa dia dalam hidup aku?
tapi tanpa kehadiran dia,
mungkin dah lama aku melepaskan daya untuk membina masa hadapan aku.

aku tak tahu apa yang aku mesti lakukan.

all I know I must move on.

0 コメント: